LCD Oppo A3s (AA With IC)

27 تقييمات / اكتب تقييمك للمنتج
أنهرده معانا شاشة هاتف Oppo A3s . الشاشة من نوع IPS . حجم الشاشة 6.2 بوصة . سعر الشاشة 650 جنية مصري + مصاريف الشحن .

تفاصيل المنتج


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة 
أهلا بكم متابعي موقع قطع غيار أونلاين

شاشة هاتف oppo a3s

Oppo LCD A3s

سعر شاشة موبايل اوبوا a3s


أنهرده معانا شاشة هاتف Oppo A3s .

الشاشة ال معانا انهرده كوبي ودي بتبقي ب (IC) , ودي بتبقي ققل خامه وده لان في 4  خامات من الشاشة .

1- أول درجة ودي بيبقي اسمها (الاصلية توكيل / Original 100%) ال هي بتبقي جاية في الموبايل جديد وال بتبقي جاية من توكيل Oppo . (غير متوفر)

2- تاني درجة ودي بيبقي اسمها  ( Orignal New) ودي بتبقي نفس ال جاية في الموبايل بنسبه 85 % يعني الفرق بيكون غير ملحوظ بينها وبين الأصلية توكيل في الاضاءه ودرجة نقاء اللون . (متوفره)

3- تالت درجة ودي بيبقي اسمها (High Copy) ودي بتبقي بدون IC , والفرق بينها وبين الشاشات الاصلية توكيل وال Orignal New بيبقي في فرق في اضاءة الشاشة ودرجة نقاء اللون بتبقي ققل . (متوفره)

4- رابع درجة ودي بيبقي اسمها كوبي (Copy) ودي ال بتبقي مزوده ب IC , ومبيكونش في فرق كبير في الاضاءة ودرجة اللون  بينها وبين الاصلي صيني . (متوفر) وهو ده النوع ال معانا انهرده وال بيكون سعره 425 جنيه مصري .

الشاشة من نوع IPS .

حجم الشاشة 6.2 بوصة .

كثافة الشاشة 271 بكسل في البوصة .

سعر الشاشة 650 جنية مصري + مصاريف الشحن .

والتركيب مجاني .

والتركيب ساعة استلام المنتج .

ويوجد شحن لجميع المحافظات .

مستني ايه اعمل اوردر ويوصلك خلال 3 أيام بس .

نتمني أن ينال المتجر أعجابكم .

المزيد من المنتجات

1657910325687263328

تقييمات المستخدمين

  1. سعر باغه اوبو a3s بتركيبها

    ردحذف
    الردود
    1. لو سمحت سرعه الرد

      حذف
    2. ايوا مطلوب الرد على.سعر باغة اوبو A3S بالتركيب

      حذف
    3. بورده oppo a3 s بكام

      حذف
    4. سعر شاشه اوبو رينو3pro بكام

      حذف
    5. لو سمحت العنوان فين

      حذف
    6. محتاج شاشه اصليه اوبو رينو 4

      حذف
  2. حضرتك سعر بوردة oppo a3s كام

    ردحذف
  3. لوسمحت سعر شاشه J6كام

    ردحذف
  4. سعر شاشه موبيل اوبو a3s دلوقتي عامله كام

    ردحذف
  5. سعر باغة oppo A3sلو سمحت

    ردحذف
  6. عايزه تركسب شاشة اوبو A3s

    ردحذف
  7. طيب في رقم الواتس للتواصل

    ردحذف
    الردود
    1. هى الشاشه اصليه ولا هاى كوبى

      حذف
  8. شاشة a3s بتركب علي موبايلات ايه

    ردحذف
  9. محتاجه اعرف سعر برده اوبو A3S
    كام

    ردحذف
  10. سعر شاشة اوبو A54

    ردحذف
  11. سعر بوردة oppo a3s

    ردحذف
  12. سعر تغير شاشه اوبو رينو 4

    ردحذف
  13. عندي جهاز كامل كرتونا oppo a3s نقص فقط بوردا اعمل ٦٥٠ رقم هاتف 01069669003

    ردحذف
  14. سعر شاشة اوبو رينو 3 الاصليه بكام

    ردحذف
  15. بوردة تلفون اوبو As3
    كام

    ردحذف

هل تحتاج للمساعدة؟

الاسم

*

محتوي الرسالة *

رقم الحساب أضف إلي العربة أضف إلي مُفضلتي إضافة العنوان تطبيق تصنيف عنوان الفاتورة والشحن عنوان الفاتورة تفاصيل الفاتورة إلغاء عربة التسوق الدفع عند الاستلام متابعة الشراء محفظة الهاتف اسم الشركة الدولة كود الخصم قيمة الخصم كود الخصم بيانات العميل تحويل بنكي البريد الإلكتروني البريد الإلكتروني... البريد الإلكتروني الاسم الأول الضريبة شحن مجاني لا توجد الرئيسية البحث في المتجر ... إلي العربة الاسم الأخير رابط المنتج يمكنك الدفع مباشرة إلى حسابنا البنكى، يرجى إستخدام رقم الطلبية كمرجع للدفع. لن يتم شحن طلبك إلا بعد إتمام عملية الدفع و استلام قيمة الطلب في حسابنا محتوي الرسالة طريقة الدفع الاسم رقم الطلب لا توجد منتجات مطابقة لكلمات البحث خصم تفاصيل الطلب رقم الطلب ملاحظات للبائع اطلب بواسطة واتساب تفاصيل حسابنا البنكي غير متوفر الصفحة غير متوفرة الدفع بواسطة باي بال. يمكنك الدفع بواسطة بطاقة الائتمان الخاصه بك إذا لم يكن لديك حساب علي باي بال تحويل UPI يمكنك الدفع بواسطة تحويل إلكتروني UPI من خلال مسح أكواد QR الخاصة بحساباتنا في PayTM أو PhonePe أو Gpay يمكنك الدفع عن طريق التحويل الإلكتروني UPI من خلال مسح أكواد QR التالية. يرجى إستخدام رقم الطلبية كمرجع للدفع. لن يتم شحن طلبك إلا بعد إتمام عملية الدفع و استلام قيمة الطلب في حسابنا قم بدفع قيمة الطلبية نقدًا عند استلام الشحنة من مندوب الشحن طريقة الدفع رقم الهاتف تأكيد الطلب يمكنك إرسال قيمة الفاتورة إلي حسابنا علي محفظة الهاتف علي هذا الرقم الرقم البريدي السعر طباعة متابعة الشراء المنتج العدد التفاصيل حذف حذف إرسال هل تريد الشحن إلي عنوان أخر؟ عنوان الشحن تكلفة الشحن تكلفة الشحن تم حذف بعض المنتجات أو تم ضبط المتجر في الوضع خاص. الرجاء إعادة المحاولة لاحقًا أو الاتصال بمسؤل الموقع بعض المنتجات لا تحتوي علي أسعار. الرجاء إعادة المحاولة أو الاتصال بمسؤل الموقع لتحديث البيانات عذرًا، الصفحة التي تبحث عنها غير موجودة Sort Code اشتراك الإجمالي بعد الخصم قيمة المنتجات شكرًا لك، تم تأكيد الطلب وجاري العمل عليه. يرجي طباعة هذه الصفحة والاحتفاظ بجميع البيانات الورادة فيها وارسالها علي رقم الواتس أب 01004898842 شكرًا لك، تم تأكيد طلبك وجاري العمل عليه. ولكن حدثت مشكلة أثناء الطلب. لذا يرجي طباعة هذه الفاتورة وإرسالها إلي مسؤل الموقع من هنا. لا توجد منتجات في عربة التسوق لا توجد منتجات مُفضلة لديك كود الخصم غير صحيح يمكنك استخدام محرك البحث لمساعدتك في الحصول علي ما تريد الإجمالي المدينة تحديث العربة عرض جميع المنتجات في عربة التسوق عرض مُفضلتي تم اضافته إلي عربة التسوق تم اضافته إلي المُفضلة مُفضلتي تفاصيل الطلب
لقد قرأت و أوافق علي شروط و أحكام المتجر