LCD Samsung A20s (HC)

3 تقييمات / اكتب تقييمك للمنتج
Available Now LCD For Mobile Samsung A20s (HC) . / LCD Type :- IPS LCD . / LCD Size :- 6.5 Inch .

تفاصيل المنتج

   السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

lcd samsung a20s hc

price lcd samsung a20s high copy

سعر شاشة سامسونج a20s

change lcd samsung a20s

samsung a20s spare parts

أهلا بكم متابعي وعملاء قطع غيار أونلاين ستور , متخصصون في جميع قطع غيار وأكسسوار الموبايل .

مـلـحـوظـة :-

الشاشات درجات وخامات مختلفة , والفرق بين كل خامة بيكون في درجة نقاء الوان الشاشة ودرجة اضاءة الشاشة , وده بيخلي في فرق في الأسعار بين كل نوع وخامة شاشة , لكن في الحالتين الكل بيتكسر عند الأصدام بـ أي جسم صلب , اذا كانت الباغة الخارجية قوية ف الكسر بيكون داخلي في هيد الشاشة الداخلي .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارشادات السلامة والأمان يجب اتباعها للحفاظ علي شاشة هاتفك سواء كانت جديد ومتغيره أو كانت متغيرتش :-


وتتلخص هذه الأرشادات في عدم تعرض شاشة هاتفك للضغط بأي وسيلة :- مثل

1- عدم وضع هاتفك في جيب بنطلون صغير أو ضيق مما يعرض شاشة هاتفك للضغط فيحدث لها تلف .

2- عدم وضع عملات معدنية أو مفاتيح مع هاتف في جيبك , مما يعرض شاشة هاتفك للضغط فيحدث لها تلف .

3- عدم وضع هاتف في الجيب الخلفي للبنطلون , وده لأن كتير مننا بيحط تليفونه في جيبه الخلفي وكتير بينسي أنه حاطط تليفونه في جيبه وقعد علي أي كرسي وده بيعرض شاشة هاتفك للضغط ف بيحصلها كسر داخلي سواء كان في هيد الشاشة أو غيره .

4- عدم وضع هاتفين مع بعض في جيب بنطلون واحد , وده لأن كده بتعرض شاشة الهاتف للضغط فيحدث لها كسر داخلي في هيد الشاشة أو غيره .

5- وده في حالة أنك بتغير شاشة الموبايل ولقيت أن الفريم ال كان متركب عليه الشاشة في أي انحناءات أو أعوجاج أو كسر , فلابد من تغير الفريم , وده لأن أغلب الفريمات مصنوعه من المعدن والأطار الخارجي من البلاستيك في ده بيبقي جسم صلب وبتركب عليه الشاشة وهي مصنوعه من الزجاج ف اذا كان الفريم معوج أو في انحناء أو كسر ف ده هيخلي الشاشة الجديده ال لسه متغيره أكثر عرضه للكسر سواء كان الكسر الخارجي أو الداخلي في هيد الشاشة .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متاح الأن شاشة هاتف Samsung A20s , وهاتف Samsung A20s ده الهاتف الـ شركة هواوي أعلنت عن اصداره في شهر سبتمبر عام 2019 وأعلنت شركة Samsung عن نزوله في الأسواق في  شهر أكتوبر عام 2019 .

وبما أن هاتف Samsung A20s حقق مبيعات كثيره فـكان الطلب علي قطع غياره أكثر , فـ أحنا ف قطع غيار أونلاين ستور وفرنا لعملائنا جميع قطع غيار هاتف Samsung A20s , والأن متاح شاشة هاتف Samsung A20s بجودة الـ هاي كوبي .

مواصفات شاشة Samsung A20s High Copy :-

نوع الشاشة :- IPS LCD .

حجم الشاشة :- 6.5 بوصة .

 وجودة الشاشة :- (HC) High Copy , وبيكون ترتتيب الخامة دي رقم (3) من حيث ترتيب جودة وخامة الشاشات , وخامة الـ High Copy  بتكون جودتها 70% من خامة وجودة الـشاشة الـ Original 100% , بيكون في فرق  في الأضاءة ودرجة ألوان الشاشة بين الـ High Copy و الـ Original 100% .

ضمان الشاشة :- قطع غيار أونلاين ستور بيديلك ضمان أستبدال 14 يوم ضدد عيوب الصناعة , ودا في خلال فترة الضمان وهي ال 14  يوم لو في أي عيب من عيوب الصناعة ظهرت في الشاشة عالطول حضرتك بتكلمنا وتبعتلنا فيديوا يوضح العيب الـ  ظهر في الشاشة , واذا كان العيب ال ظهر في الشاشة هو عيب من عيوب الصناعة وليس سوء الأستخدام عالطول بنغيرلك الشاشة ب شاشة تانية جديدة بنفس الجودة , ومش بس كده وكمان بنفعلك فترة ضمان جديدة علي الشاشة المستبداله .


التركيب :- قطع غيار أونلاين ستور بيقدم خدمة جديدة لعملاءة وهي خدمة الشحن والتركيب لحد باب البيت , والخدمة دي عبارة عن أن حضرتك هتأكد الأوردر بالمنتج الـ هتحتاجة وأحنا هنجيلك لحد عندك في العنوان الـ حضرتك أكدت بيه الأوردر سواء كان العنوان ده بيتك أو محلك أو شركتك أو أي عنوان مناسب ليك وبنجيلك ونركبلك المنتج , ومبتدفعش أي مصاريف الأ اما تستلم المنتج سليم ومتركب وشغال 100% , وتتأكد أن المنتج الـ حضرتك أستلمتة مطابق لنفس مواصفات الأوردر ال طلبتة , ومبتدفعش غير ثمن المنتج وتكلفة الشحن فقط , أما التركيب في دي خدمة مجانية بيقدمها قطع غيار أونلاين ستور لعملاءة .

ثمن الشاشة :- 699 جنية مصري + تكلفة الشحن .

كما يتوفر لدينا شاشة A20s بـ جودة الـ Original New من هـنـااا

وللأستفسار عن أي شيء أخر تواصلوا معنا :-

Whatsapp Number / +201004898842

Facebook Page Here

YouTube Channel Here

Instagram Page Here

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Hello Followers And Customers Of Kt33iaronline Store For Mobile Spare Parts And Accessories .

Available Now LCD For Mobile Samsung A20s (HC) .


LCD Type :- IPS LCD .

LCD Size :- 6.5 Inch .


LCD Material :- (HC) High Copy , High Copy Quality Is 70% From Original 100% Quality , And High Copy Quality Is The 3 Dgree .

Warranty :- Store Provide 14 Days Warranty Against Manufacturing Defects .


Installation :- Kt33iaronline Store Provide Installation Service To Your Home , Your Company ,  Your Shop + Installation Service Is Free .

LCD Price :- 699 EGP +  Shipping Costs .

We Have Another LCD With Original New Quality Here

For Inquire About Anything Else Contacts Us On :-

Whatsapp Number / +201004898842

Facebook Page Here

YouTube Channel Here

Instagram Page Here


المزيد من المنتجات

142713314537790991

تقييمات المستخدمين

  1. عايز شاشه سامسونج 2 او اس برجاء التواصل معايا

    ردحذف
  2. رقم التليفون 0 10 6 2 7 6 7 5 1 5

    ردحذف
  3. مع التركيب

    ردحذف

هل تحتاج للمساعدة؟

الاسم

*

محتوي الرسالة *

رقم الحساب أضف إلي العربة أضف إلي مُفضلتي إضافة العنوان تطبيق تصنيف عنوان الفاتورة والشحن عنوان الفاتورة تفاصيل الفاتورة إلغاء عربة التسوق الدفع عند الاستلام متابعة الشراء محفظة الهاتف اسم الشركة الدولة كود الخصم قيمة الخصم كود الخصم بيانات العميل تحويل بنكي البريد الإلكتروني البريد الإلكتروني... البريد الإلكتروني الاسم الأول الضريبة شحن مجاني لا توجد الرئيسية البحث في المتجر ... إلي العربة الاسم الأخير رابط المنتج يمكنك الدفع مباشرة إلى حسابنا البنكى، يرجى إستخدام رقم الطلبية كمرجع للدفع. لن يتم شحن طلبك إلا بعد إتمام عملية الدفع و استلام قيمة الطلب في حسابنا محتوي الرسالة طريقة الدفع الاسم رقم الطلب لا توجد منتجات مطابقة لكلمات البحث خصم تفاصيل الطلب رقم الطلب ملاحظات للبائع اطلب بواسطة واتساب تفاصيل حسابنا البنكي غير متوفر الصفحة غير متوفرة الدفع بواسطة باي بال. يمكنك الدفع بواسطة بطاقة الائتمان الخاصه بك إذا لم يكن لديك حساب علي باي بال تحويل UPI يمكنك الدفع بواسطة تحويل إلكتروني UPI من خلال مسح أكواد QR الخاصة بحساباتنا في PayTM أو PhonePe أو Gpay يمكنك الدفع عن طريق التحويل الإلكتروني UPI من خلال مسح أكواد QR التالية. يرجى إستخدام رقم الطلبية كمرجع للدفع. لن يتم شحن طلبك إلا بعد إتمام عملية الدفع و استلام قيمة الطلب في حسابنا قم بدفع قيمة الطلبية نقدًا عند استلام الشحنة من مندوب الشحن طريقة الدفع رقم الهاتف تأكيد الطلب يمكنك إرسال قيمة الفاتورة إلي حسابنا علي محفظة الهاتف علي هذا الرقم الرقم البريدي السعر طباعة متابعة الشراء المنتج العدد التفاصيل حذف حذف إرسال هل تريد الشحن إلي عنوان أخر؟ عنوان الشحن تكلفة الشحن تكلفة الشحن تم حذف بعض المنتجات أو تم ضبط المتجر في الوضع خاص. الرجاء إعادة المحاولة لاحقًا أو الاتصال بمسؤل الموقع بعض المنتجات لا تحتوي علي أسعار. الرجاء إعادة المحاولة أو الاتصال بمسؤل الموقع لتحديث البيانات عذرًا، الصفحة التي تبحث عنها غير موجودة Sort Code اشتراك الإجمالي بعد الخصم قيمة المنتجات شكرًا لك، تم تأكيد الطلب وجاري العمل عليه. يرجي طباعة هذه الصفحة والاحتفاظ بجميع البيانات الورادة فيها وارسالها علي رقم الواتس أب 01004898842 شكرًا لك، تم تأكيد طلبك وجاري العمل عليه. ولكن حدثت مشكلة أثناء الطلب. لذا يرجي طباعة هذه الفاتورة وإرسالها إلي مسؤل الموقع من هنا. لا توجد منتجات في عربة التسوق لا توجد منتجات مُفضلة لديك كود الخصم غير صحيح يمكنك استخدام محرك البحث لمساعدتك في الحصول علي ما تريد الإجمالي المدينة تحديث العربة عرض جميع المنتجات في عربة التسوق عرض مُفضلتي تم اضافته إلي عربة التسوق تم اضافته إلي المُفضلة مُفضلتي تفاصيل الطلب
لقد قرأت و أوافق علي شروط و أحكام المتجر